Quantcast
لیست قیمت خرید پکیج ایران رادیاتور | آرتان رادیاتور
تهران، میدان وحدت اسلامی، خیابان شیخ بهایی، پلاک 11- مدیریت محمودی

لیست قیمت خرید پکیج ایران رادیاتور | آرتان رادیاتور

خانه » لیست قیمت خرید پکیج ایران رادیاتور

لیست قیمت خرید پکیج ایران رادیاتور

لیست قیمت پکیج های ایران رادیاتور در سال 1399. برای اطلاع  از  قیمت روز  و همچنین میزان تخفیف قیمت دقیقتر جهت خرید پکیج ایران رادیاتور می توانید با ما تماس بگیرید.

فروشگاه آرتان رادیاتور، فروش انواع پکیج ایران رادیاتور و بوتان

قیمت برخی از مدل های موجود در جدول زیر آورده شده است.

خرید پکیج ایران رادیاتور
لیست قیمت انواع پکیج ایران رادیاتور

توضیح” اندیس CF در انتهای نام مدل پکیج های ایران رادیاتور معرف پکیج های بدون فن و اندیس FF معرف پکیج های فن دار می باشد

راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور

  • قیمت کلیه   محصولات ایران رادیاتور  ارائه شده درسایت فروشگاه آرتان رادیاتور دبه روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ نگردیده است .
    برای کسب اطلاعات بیشتر  و میران تخفیف با ما تماس بگیرید:
  • پس از انتخاب کالای مورد نظر خود برای خرید و مشاوره با ما تماس گرفته و کالای خود را سفارش دهید، آدرس و زمان مورد نظر خود را جهت تحویل کالا اعلام فرمایید تا با هماهنگی و رضایت شما کالا ارسال شود. برای خرید پکیج بوتان و خرید پکیج ایران رادیاتور و خرید پمپ و شیرالات می توانید با ما تماس بگیرید.
  • پرداخت وجه سفارش داده شده پس از تحویل کالا در محل صورت خواهد گرفت. هم چنین می توانید با کارت بانکی خود هزینه کالا را توسط کارت خوان سیار در محل خود پرداخت فرمایید. در غیر اینصورت می توانید هزینه کالا را به حسابهایی که برایتان ارسال می گردد واریز فرمایید
  • تمامی سعی و کوشش ما جهت رفاه حال مشتریان می باشد تا کالای خریداری شده را سالم به دست شما برسانیم چنانچه عیب و یا ایرادی در زمان تحویل کالا مشاهده نمودید از تحویل گرفتن کالا خودداری نمایید و کالای ارسالی بدون هیچ هزینه ای تعویض می گردد

خرید پکیج بوتان و خرید ایران رادیاتور و خرید پمپ و شیرالات